Розірвання договору та повернення товару

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін (повернення) товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, відсутні сліди експлуатації і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковку а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.

Якщо аналогічного товару немає у наявності, Клієнт має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із Клієнтом провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, НЕ повертаються Клієнту у день розірвання договору, виплати проводяться не пізніше, ніж через 30 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення згідно ст. 12-13 Закону України "Про захист прав споживачів".

За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати декілька дій:

  • Звернутися до продавця і написати заяву на повернення коштів. В інтернет-магазині є стандартний бланк повернення, в якому необхідно вказати персональні дані.
  • Повернути придбаний товар в цілій упаковці і з повною комплектацією, зазначеною в технічній документації. Адресу для доставки товару надає менеджер.
  • Надати квитанцію про покупку, товарний або касовий чек.

Доставка товару здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта (за рахунок продавця), або власними силами покупця.

Грошові кошти повертаються на картковий рахунок покупця.

Для повернення товару при собі необхідно мати:
- Товар (і всю його комплектацію);
- Квитанцію про оплату;
- Гарантійний талон;
- Письмовий висновок авторизованого виробником гарантійного сервісного центру (при необхідності);
- Паспорт та ідентифікаційний код.

 

Порядок розгляду претензій клієнта

Претензії Клієнта щодо виявлених недоліків, придбаного товару, подаються на один з авторизованих сервісних центрів, зазначених у гарантійних талонах або по посиланню.
Претензії розглядаються при дотриманні таких умов:
- Претензія подана у письмовій формі із зазначенням ПІБ Клієнта, його місця проживання, а також засобів зв'язку з Клієнтом;
- На момент пред'явлення претензії не закінчився гарантійний термін експлуатації приладу;
- Пред'явлені квитанція, товарний або касовий чек, а також гарантійний талон.
Претензія підлягає розгляду протягом 3 (трьох) робочих днів. За результатами розгляду претензії складається рекламаційний акт, в якому зазначаються: ПІБ / найменування Клієнта, марка, тип, модель, версія приладу, номер і дата гарантійного талона, перелік заявлених Клієнтом недоліків.

У резолютивній частині рекламаційного акту повинно бути прийняте одне з таких рішень:
1) Заявлений недолік підтверджується і підлягає усуненню в порядку гарантійного обслуговування;
2) Заявлений недолік виник внаслідок порушення Клієнтом вимог експлуатаційної документації на прилад і правил зберігання, і такий недолік підлягає усуненню за рахунок Клієнта.
3) Заявлений недолік не підтверджується.
Рекламаційний акт підписується Клієнтом та представником Керхера.
Якщо Клієнт не згодний з висновками Керхера щодо причин виникнення в приладі недоліків, Клієнт має право вимагати проведення огляду (дослідження) приладу в незалежному випробувальному центрі.
Огляд (дослідження) приладу здійснюється за рахунок Керхера. Якщо в результаті огляду (дослідження) будуть підтверджені висновки Керхера, вимоги Клієнта не підлягають задоволенню, а Клієнт зобов'язується відшкодувати витрати Керхера на проведення огляду (дослідження) приладу.
Керхер і Клієнт мають право оскаржувати результати незалежного огляду (дослідження) приладу в судовому порядку.

У разі підтвердження недоліку, Клієнт має право вимагати
1) пропорційного зменшення вартості товару;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.